Jangan lupa klik HEARTBEAT miera.. toce!!

menangi 17 hadiah kecantikan yang hebat! klik sekarang!!

Followers



Playground Cravings

nikon d90

brand new handbag

brand new purse

brand new shoes

bubbleflop

baju for wedding jua

2011 mid year bandung trip

2011 1st quarter langkawi trip

savings for my BIG day


Tuesday, November 30, 2010

Ailyl Mystery GiveAway !



woot!
1st coloring contest yang saya join
dari cik
ailyl
terasa seperti budak tadika balik
anyway enjoy sangat...^^
korang nak mewarna same, klik
sini
by the way, tarikh last contest pada 01 dis 2010...
so kena cepat-cepat la... ;)


ok.jom tengok hasil kerja saya...
persembahkan...
tadaa!


jom kite review plak pasal doodle ni

color picker
ikut theme blog ailyl which is consist of red, blue, yellow, light brown, white n pink
mostly banyak men tone pink, sebab cik ailyl..lagipon pink tu kan simbol kawai..and cik ailyl suke kawai stuff...hee~

hair
i choose pink..sebab teringin nak tengok ailyl kaler rambut pink macam chibi usa..kawaidesune!! ^^
pastu saya pakaikan die light fuschia ribbon hat.. saya letak printed stripped pattern and pink ribbn untuk menampakkan lagi ke'kawai'-an die.....pakaikan die hat sebab tengah jalan-jalan kat taman kan...hee~

eyes
disebabkan mata chibi usa kaler red brown, saya pilih kaler brown...kaler merah nampak garang je...saya try match ngan kaler mata ailyl tapi xtak match plak.huhu
pastu touch up sket eyeshadow light pink..mascara is a must! ;)


cheeks

letak blusher sket je...penambah seri ;)

lips
pon same...saya letak sket je..tamo over sangat..lgpon saya tengok ailyl banyak guna kaler natural...

skin

saya guna fair skin color which is light pink which is similar to ailyl true skin color... hopefully match la eh...;)

tank top
saya pilih kaler hitam supaya menyerlah ngan skin color doodle tu...macam pix ailyl pakai baby tee kaler hijau ngan hitam..memang seswai sangat-sangat! ^^
star n name ailyl tu memang sengaja saya pilih kaler terang barula menyerlah ngan warna gelap-gelap macam kaler hitam..

pants

saya pilih warna pink terang untuk matchkan ngan tank top hitam tu...
sengaja saya letak stars tu kaler terang-terang...
konon-konon nak tiru japanese fashion style yang sangat stylish!
lagipon ailyl adalah true 'Japanophiliac' ^^

sneakers

saya pilih kaler hitam untuk match dengan tank top tu...
and letak ribbon...
mula-mula pikir macam tak masuk je kasut macam die ngan style doodle...
tapi buat-buat boleh la sebab nak ikut japanese stylish punye pasal...
konon-konon mix and match la macam tu..;)

background

saya gambarkan background tu pada spring season and waktu pagi...
cuaca pon cerah je...
sebab tu saya letak munge-munge and butterfly untuk menampakkan lagi spring season tu..
masa spring la paling cantek yang mana juga musim bunga iaitu bunga-bunga berkembang mekar...
bile da siap coloring doodle baru terpikir, kenapala tak letak pepohon sakura..mesti lagi lawa..
tapi takut tak sempat nak buat balik...
oh ye..ade letakkan tote bag...untuk ailyl bawak g jalan-jalan...lagipon tote bag suit sangat untuk dibawa berjalan-jalan and for travel...

ohh...
lega...
finally siap juga saya coloring doodle ni walaupon saya join dah last-last minute..
memang kalut betul..
hopefully entry ni diterima ^^


2 comments:

Playground Won These

Abby Online Shopping Giveaway

Miera Won 3rd Place! (15 dis 2010)

Miya's birthday giveaway

Miya's birthday giveaway
Miera Won! (15 nov - 12 dis 2010, 12pm)

MummyKD-1st Giveaway!!!

MummyKD-1st Giveaway!!!
17 nov 2010 - 17 dis 2010 Miera Won Consolation Prize!

Bergaya bersama ZHJC

Bergaya bersama ZHJC
till 31 dec 2010 Miera Won Consolation Prize!

GA - Salam Ukhuwah Corat Coret Keyphochee

GA - Salam Ukhuwah Corat Coret Keyphochee
Miera Won Consolation Prize! (11-30 Nov 2010)

Giveaway 13 Nov - 28 Nov 2010

Giveaway 13 Nov - 28 Nov 2010
Miera Won+Mystery Gift! (13 - 28 nov 2010)

2ND CONTEST : THIS IS MY FAMILY

2ND CONTEST : THIS IS MY FAMILY
till 27th dec 2010 Miera Won Category Contest!

Nur's DarlingHaris Cakes & Cookies 1st Giveaway

Cake House!~
till 16th dis 2010 Miera Won 3rd Place

Athirah's Aunty First Giveaway

Athirah's Aunty First Giveaway
Miera Won! (12/11/2010-15/12/2010)

GIVEAWAY yang PERTAMA dari balancing! balancing! balancing!

GIVEAWAY yang PERTAMA dari balancing! balancing! balancing!
Miera Won! (I jan 2011)

Playground Suggest You This

Related Posts with Thumbnails

First Giveaway Cahayamylife

First Giveaway Cahayamylife
Miera Won! (13 dis 2010)

ZIRCON ON9 SHOP 1ST GIVEAWAY

ZIRCON ON9 SHOP 1ST GIVEAWAY
Lucky Followers! (3 jan 2011)

Contest TEKA TEKI

Contest TEKA TEKI
Miera Won! (01 - 10 dis 2010)

Cake Moments Contest by Reza-Nani-Delite

Cake Moments Contest by Reza-Nani-Delite
MieraWon 2nd Place (till 14th jan 2011)

Gaban's Lovely Craft & Embroidery GA 2010

Gaban's Lovely Craft & Embroidery GA 2010
miera won! (till 15th jan 2011)

Tazpunyeblog's 3rd Year Anniversary Contest

Tazpunyeblog's 3rd Year Anniversary Contest
miera won 2nd place! (till 15th jan 2011)