Jangan lupa klik HEARTBEAT miera.. toce!!

menangi 17 hadiah kecantikan yang hebat! klik sekarang!!

Followers



Playground Cravings

nikon d90

brand new handbag

brand new purse

brand new shoes

bubbleflop

baju for wedding jua

2011 mid year bandung trip

2011 1st quarter langkawi trip

savings for my BIG day


Sunday, November 21, 2010

so long, im gonna miss u :'(

buat mohd firdaus md yazid,
.
.
.
saya rindu awak sangat-sangat
saya kat sini...
awak kat sana...
pasni dah tadek orang nak teman saya jalan jauh-jauh
dah tadek orang nak ajar saya drive
dah tadek orang nak bebel bila saya tak sapu ubat
dah tadek orang nak bebel bila saya dop tergaru-garu..hehe
dah tadek orang nak bebel bila saya sibuk dop main tangan ngan kaki sampai awak buat muka...
dah takleh menyakat-kutuk awak depan-depan
saya dah tak perlu masuk ke maktab lagi untuk ambil hantar awak
dan banyak lagi benda yang kita dah lakukan bersama
ohh,im gonna miss this...
apepon, saya harap ini untuk sementara je...
insyallah, apa yang kita ada ni akan bertambah baik dari hari sebelumnya dan berkekalan hingga ke akhir hayat
.
.
.
tetap menyintai dan menyayangi awak selalu :) ,
nor armiera muhammad




p/s:dis time,i really miss him demm much! :'(
tetibe rase nak nyanyi lagu dambaan pilu.. :P

7 comments:

NuR 'aQiLaH said...

nak rendu jugak bulehhhhhhhhh?
ekeke :P

.yueyue stroberi. said...

sabar miera sabar...
nnt rombongan cik kiah dtg meminangmu....
hehehe :))

miera momo chan said...

qilah:hee..mode cintan gak..nak rindu sape tu?
yue:i tamo rombongan cik kiah..i mau rombongan cik yazid ngan cik esah..haha!

Mohd Nor Quiyyum said...

inikah yg harus ku terima~~~

miera momo chan said...

hee~mcm lagu plak....

sesAat daLam seMasa said...

sweet nya..

miera momo chan said...

saya ke? hehe..maseh~~ ;)

Playground Won These

Abby Online Shopping Giveaway

Miera Won 3rd Place! (15 dis 2010)

Miya's birthday giveaway

Miya's birthday giveaway
Miera Won! (15 nov - 12 dis 2010, 12pm)

MummyKD-1st Giveaway!!!

MummyKD-1st Giveaway!!!
17 nov 2010 - 17 dis 2010 Miera Won Consolation Prize!

Bergaya bersama ZHJC

Bergaya bersama ZHJC
till 31 dec 2010 Miera Won Consolation Prize!

GA - Salam Ukhuwah Corat Coret Keyphochee

GA - Salam Ukhuwah Corat Coret Keyphochee
Miera Won Consolation Prize! (11-30 Nov 2010)

Giveaway 13 Nov - 28 Nov 2010

Giveaway 13 Nov - 28 Nov 2010
Miera Won+Mystery Gift! (13 - 28 nov 2010)

2ND CONTEST : THIS IS MY FAMILY

2ND CONTEST : THIS IS MY FAMILY
till 27th dec 2010 Miera Won Category Contest!

Nur's DarlingHaris Cakes & Cookies 1st Giveaway

Cake House!~
till 16th dis 2010 Miera Won 3rd Place

Athirah's Aunty First Giveaway

Athirah's Aunty First Giveaway
Miera Won! (12/11/2010-15/12/2010)

GIVEAWAY yang PERTAMA dari balancing! balancing! balancing!

GIVEAWAY yang PERTAMA dari balancing! balancing! balancing!
Miera Won! (I jan 2011)

Playground Suggest You This

Related Posts with Thumbnails

First Giveaway Cahayamylife

First Giveaway Cahayamylife
Miera Won! (13 dis 2010)

ZIRCON ON9 SHOP 1ST GIVEAWAY

ZIRCON ON9 SHOP 1ST GIVEAWAY
Lucky Followers! (3 jan 2011)

Contest TEKA TEKI

Contest TEKA TEKI
Miera Won! (01 - 10 dis 2010)

Cake Moments Contest by Reza-Nani-Delite

Cake Moments Contest by Reza-Nani-Delite
MieraWon 2nd Place (till 14th jan 2011)

Gaban's Lovely Craft & Embroidery GA 2010

Gaban's Lovely Craft & Embroidery GA 2010
miera won! (till 15th jan 2011)

Tazpunyeblog's 3rd Year Anniversary Contest

Tazpunyeblog's 3rd Year Anniversary Contest
miera won 2nd place! (till 15th jan 2011)