Jangan lupa klik HEARTBEAT miera.. toce!!

menangi 17 hadiah kecantikan yang hebat! klik sekarang!!

Followers



Playground Cravings

nikon d90

brand new handbag

brand new purse

brand new shoes

bubbleflop

baju for wedding jua

2011 mid year bandung trip

2011 1st quarter langkawi trip

savings for my BIG day


Saturday, November 20, 2010

duapuluhlima

dapat tag dari miss aloyo stoberi (aloya harusla dibesaukan.haha)
masa jawab tag ni tengah berpoya-poya sorang diri di opis
bersemangat nak abeskan sebelum keje datang lagi
so, here we go!

1.saya tadek cap jari..ummm..tak pelik pon

2. tapi orang selalu cakap saya pelik pasal tak makan sayur, kueytiaw, ayam nak dada je, durian, smelly food (kecuali bawang) dan bermacam lagi la

3. saya=korea
gile-gile layan kpop, kaji budaya n bahasa korea, tengok rancangan korea & nak visit KOREA :) suka orang korea tapi tamo kawen ngan orang korea..hikhik

4. unofficially owned by mohd firdaus md yazid yang sangat menjaga kebajikan di samping gemar membuli dan melakukan aksi-aksi pecah perut

5. nak ada kedai sendiri...jual merchandise kpop or kedai coklat..siyesly mahu...cuma tatau bile boleh direalisasikan..

6. sangat, terlalu dan seumpamanya bergantung pada ubat-ubatan

7. saya orang pantai timur yang tak makan budu..ahaks! :P

8. sangat careless n kalut..hahahaa..encik kekanda selalu pening tengok saya dan die akan fixed up balik benda-benda yang saya messy-kan..trimas sayang..hehe...

9. saya ada mebi pink yang diberanakkan pada 14 oktober 2010 dan dinamakan momo chan :)

10. twice mistaken by people as perakian..tang mana orang perak sendiri pon tatau...

11. walaupun saya kurus tapi sangat suka makan

12. saya tak lasak n tak banyak bersukan..saya tatau men bola jaring yang dianggap sinonim dengan perempuan.tak tipu.mmmmm, sukan terakhir yang pernah saya join lari dalam guni masa darjah 2..itu pon dapat nombor lima..

13. anak sulung yang sangat manja

14. sangat sensitif dan berhati kaca...walaupun begitu, hati saya sangat keras dan pejal (jangan sangka keras boleh dipekong-pekong, kang kena pekong balik :P)

15. ade kucing yang sangat gay...tapi bebaru ni dah belajar menjadi lebih jantan

16. mempunyai kerjaya yang tidak tetap..adoyai..dilema graduan..

17. teringin sangat nak bela harimau, zirafah, singa, gajah, dolphin dan lain-lain spesies seumpamanya

18. saya tak suka tengok orang pukul, marah-marah kucing, takleh tengok kucing terbiar...saya jadi sebak..(membayangkan tommy berada dalam situasi berkenaan..oh tidak!)

19. one thing noticed same with yue...yeesss!! saya akan bercerita perkara-perkara, mimpi yang best inside diaries...and suka gak salin balik msg dari hp..sayang nak padamkan memori indah tu..

20. pantang@benci dengan orang yang wat muka n orang yang hangen je memanjang..rasa nak sepak jauh-jauh melambung ke langit

21. wanna own dslr..sebab nanti boleh shoot gambar banyak-banyak :)

22. still rasa ralat sebab tak sambung master hari tu..huhu

23. will be 23 on this 20th december

24. walaupun masing-masing jauh, tapi saya still berhubung dengan kawan-kawan yang dulu, kini dan selamanya.alhamdulilah...:D

25. saya ada banyak wishlist untuk disempurnakan.yeah!

and finally, saya tag

yan

hajar

dila

fariha

iza

No comments:

Playground Won These

Abby Online Shopping Giveaway

Miera Won 3rd Place! (15 dis 2010)

Miya's birthday giveaway

Miya's birthday giveaway
Miera Won! (15 nov - 12 dis 2010, 12pm)

MummyKD-1st Giveaway!!!

MummyKD-1st Giveaway!!!
17 nov 2010 - 17 dis 2010 Miera Won Consolation Prize!

Bergaya bersama ZHJC

Bergaya bersama ZHJC
till 31 dec 2010 Miera Won Consolation Prize!

GA - Salam Ukhuwah Corat Coret Keyphochee

GA - Salam Ukhuwah Corat Coret Keyphochee
Miera Won Consolation Prize! (11-30 Nov 2010)

Giveaway 13 Nov - 28 Nov 2010

Giveaway 13 Nov - 28 Nov 2010
Miera Won+Mystery Gift! (13 - 28 nov 2010)

2ND CONTEST : THIS IS MY FAMILY

2ND CONTEST : THIS IS MY FAMILY
till 27th dec 2010 Miera Won Category Contest!

Nur's DarlingHaris Cakes & Cookies 1st Giveaway

Cake House!~
till 16th dis 2010 Miera Won 3rd Place

Athirah's Aunty First Giveaway

Athirah's Aunty First Giveaway
Miera Won! (12/11/2010-15/12/2010)

GIVEAWAY yang PERTAMA dari balancing! balancing! balancing!

GIVEAWAY yang PERTAMA dari balancing! balancing! balancing!
Miera Won! (I jan 2011)

Playground Suggest You This

Related Posts with Thumbnails

First Giveaway Cahayamylife

First Giveaway Cahayamylife
Miera Won! (13 dis 2010)

ZIRCON ON9 SHOP 1ST GIVEAWAY

ZIRCON ON9 SHOP 1ST GIVEAWAY
Lucky Followers! (3 jan 2011)

Contest TEKA TEKI

Contest TEKA TEKI
Miera Won! (01 - 10 dis 2010)

Cake Moments Contest by Reza-Nani-Delite

Cake Moments Contest by Reza-Nani-Delite
MieraWon 2nd Place (till 14th jan 2011)

Gaban's Lovely Craft & Embroidery GA 2010

Gaban's Lovely Craft & Embroidery GA 2010
miera won! (till 15th jan 2011)

Tazpunyeblog's 3rd Year Anniversary Contest

Tazpunyeblog's 3rd Year Anniversary Contest
miera won 2nd place! (till 15th jan 2011)